Altres notícies

Tauler d'anuncis

La Sra. Elisabeth Torrubia Pérez, guanya un dels premis Tenim Talent de la Societat Catalano-Balear d'Infermeria

La Sra. Elisabet Torrubia Pérez, investigadora predoctoral de la URV en formació, del Departament d'Infermeria, guanya un dels premis Tenim Talent de la Societat Catalano-Balear d'Infermeria.

Ha rebut el guardó de la Societat Catalano-Balear d'Infermeria a la categoria Jove Talent Activista, que reconeix i premia la participaciö activa en moviments socials i/o politics amb la finalitat de contribuir a la millora del benestar i qualitat de Vida des del compromis.

Tenim Talent Activista

Aquesta és la sisena edició dels guardons, que reconeixen el talent de les joves infermeres i infermers. Els Premis #TenimTalent es configuren com una proposta per dissenyar una Smart List de joves infermeres i infermers amb talent capacitat o actitud especial per desenvolupar una activitat amb gran habilitat i carisma.

Els premis es divideixen en deu categories i es van lliurar el 5 de maig a l'Auditori de l'Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya.

Foto grupal dels participants

L'Elisabeth Torrubia a l'acte de lliurament dels premis

L'Elisabeth Torrubia acompanyada per membres de la Facultat d'Infermerfia de la URV